Επικοινωνήστε με τους ειδικούς μας για συμβουλές, απορίες και ζητήματα που σας απασχολούν και εκείνοι θα σας προτείνουν άμεσα τις λύσεις!
Απάντηση:
Καλησπέρα σας! Για την περίπτωση που μας περιγράφετε δείτε παρακαλώ το παρακάτω προιόν :
Macrovita Shampoo Bar Στερεό Σαμπουάν Honey κατά της ξηροδερμίας 80g.
Κωδικός 5200316333204
Επίσης μπορείτε να κοιτάξετε και τα παρακάτω :
Macrovita Shampoo Bar Στερεό Σαμπουάν Camomile για το Ευαίσθητο Τριχωτό 80g.
Κωδικός 5200316333211
Macrovita Shampoo Bar Στερεό Σαμποάν White tea Κατά της Τριχόπτωσης 80g.
Κωδικός 5200316333235
Macrovita Shampoo Bar Στερεό Pomegranate για Λεπτά & Αδύναμα Μαλλιά 80g.
Κωδικός 5200316333174
Στη διάθεσή σας!
2happy Customer Service Team
Απάντηση:
Καλημέρα σας!
Τα προιόντα με τις τιμές που βλέπετε στο site μας δεν είναι ετοιμοπαράδοτα σε αυτή την τιμή . Αυτή η τιμή αφορά αποκλειστικά ηλεκτρονική ή τηλεφωνική καταχώρηση παραγγελίας κι έρχεστε να παραλάβετε από το φυσικό φαρμακείο κατόπιν δικής μας ενημέρωσης ότι η παραγγελία σας έχει ετοιμαστεί και βρίσκεται στο κατάστημα προς παραλαβή και σε καμία περίπτωση αυθημερόν . Τα ετοιμοπαράδοτα προιόντα του φυσικού φαρμακείου είναι σε διαφορετική τιμή . Παραμένουμε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε πληροφορία ή διευκρίνιση .
Σας ευχαριστούμε!
2happy Customer Service Team
Απάντηση:
Καλησπέρα σας!
Όχι δεν υπάρχουν ενδείξεις ότι αυτό το σκεύασμα επηρεάζει την αρτηριακή πίεση .
Στη διάθεσή σας!
2happy Customer Service Team
Απάντηση:
Καλησπέρα σας!
Παρακαλώ διαβάστε το παρακάτω σχετικά με το πώς λειτουργεί το σύστημα συλλογής κι εξαργύρωσης πόντων :
: κάνετε αρχικά την εγγραφή σας τοποθετώντας το μειλ σας και έναν προσωπικό σας κωδικό πρόσβασης. Στην συνέχεια θα πρέπει να κάνετε κανονικά τις παραγγελίες σας και να συλλέγετε πόντους. Οι πόντοι πάνε αθροιστικά. Στους 2500 θα έχετε έκπτωση 1 ευρώ, στους 7500 θα έχετε έκπτωση 5 ευρώ και στους 10000 θα έχετε έκπτωση 10 ευρώ. Η εξαργύρωση μπορεί να γίνει με έναν συγκεκριμένο τρόπο: δηλαδή θα πρέπει να μπαίνετε πάντα μέσω του προφίλ σας αρχικά. Έπειτα να καταχωρείτε τα προϊόντα σας και να κάνετε ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. Αφού θα έχετε επιλέξει τρόπο πληρωμής και αποστολής, θα πρέπει να επιλέξετε πάνω δεξιά εκεί που δείχνει το καλάθι σας, να μπείτε μέσα εκεί που λέει δείτε το καλάθι σας και εκεί ακριβώς κάτω από το πεδίο του εκπτωτικού κωδικού θα σας λέει 2happy meter. Εκεί λοιπόν θα σας αναφέρει τους πόντους που έχετε συλλέξει και θα πρέπει να επιλέξετε το κουπόνι που θέλετε να εξαργυρώσετε. Κατά την τελική ολοκλήρωση της παραγγελίας σας θα γίνει η εξαργύρωση του ποσού που αντιστοιχεί στους πόντους σας.
https://www.2happy.gr/el/2happy-meter
Στη διάθεσή σας!
2happy Customer Service Team
Απάντηση:
Καλησπέρα σας!
Σχετικά με τα συμπληρώματα διατροφής , αυτά δεν έχουν γενικά άδεια από τον ΕΟΦ . Άδεια έχουν μόνο το φάρμακα που δε διακινούνται ούτως ή άλλως στο ηλεκτρονικό εμπόριο υπάρχουν μόνο στα φαρμακεία . Τα συμπληρώματα διατροφής γενικά δεν παρουσιάζουν παρενέργειες εκτός εξαιρετικών περιπτώσεων ή αλλεργίας οπότε καλύτερα να συμβουλευτείτε το γιατρό σας . Παραμένουμε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε πληροφορία .
2happy Customer Service Team
Απάντηση:
Καλησπέρα σας!
Επειδή δυσκολευόμαστε να εντοπίσουμε την παραγγελία σας ειδικά εάν έχει κάποιο στοιχείο καταχωρημένο λάθος μπορείτε να μας στείλετε ένα αριθμό κινητού τηλεφώνου όπου έχετε καταχωρημένο ή εάν έχετε ένα κωδικό παραγγελίας ? Παραμένουμε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε πληροφορία .
Σας ευχαριστούμε!
2happy Customer Service Team
Απάντηση:
Καλησπέρα σας!
Σχετικά με την ερώτησή σας , εφόσον δεν υπάρχει δέσμευση ποσού στο σύστημα όπως το βλέπετε σημαίνει ότι δεν έχει καταχωρηθεί κι ολοκληρωθεί παραγγελία . Εμείς δεν καταφέραμε να βρούμε κάποια καταχωρημένη παραγγελία στο mail επικοινωνίας που βλέπουμε . Για να ολοκληρωθεί η παραγγελία σας θα πρέπει αφού πατήσετε ολοκλήρωση και διευθετηθεί η πληρωμή εφόσον είστε με προπληρωμή , να βγει ένδειξη χωρίς να μετακινηθείτε από την ιστοσελίδα ότι η παραγγελία ολοκληρώθηκε επιτυχώς κι έχει πάρει ένα συγκεκριμένο αριθμό . Σε αυτή την περίπτωση θα έχει καταχωρηθεί παραγγελία . Για οποιαδήποτε πληροφορία παραμένουμε στη διάθεσή σας .
Σας ευχαριστούμε!
2happy Customer Service Team
Απάντηση:
Καλησπέρα σας!
Για κα Κόλλια Αλεξάνδρα η παραγγελία σας έχει ετοιμαστεί κι έχει μπει σε πορεία διακίνησης με τη box now . Έχει δρομολογηθεί η πορεία παράδοσης , αναμένετε να σας έρθει το pin με μήνυμα στο κινητό για να παραλάβετε το δέμα σας από τη θυρίδα . Παραμένουμε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε πληροφορία .
Σας ευχαριστούμε!
2happy Customer Service Team
Απάντηση:
Καλησπέρα σας!
Σχετικά με την ερώτησή σας θα πρέπει να συμβουλευτείτε το γιατρό σας .
Στη διάθεσή σας!
2 happy Cusotmer Service Team
Απάντηση:
Καλησπέρα σας!
Παρακαλώ διαβάστε το παρακάτω σχετικά με συλλογή κι εξαργύρωση πόντων :
κάνετε αρχικά την εγγραφή σας τοποθετώντας το μειλ σας και έναν προσωπικό σας κωδικό πρόσβασης. Στην συνέχεια θα πρέπει να κάνετε κανονικά τις παραγγελίες σας και να συλλέγετε πόντους. Οι πόντοι πάνε αθροιστικά. Στους 2500 θα έχετε έκπτωση 1 ευρώ, στους 7500 θα έχετε έκπτωση 5 ευρώ και στους 10000 θα έχετε έκπτωση 10 ευρώ. Η εξαργύρωση μπορεί να γίνει με έναν συγκεκριμένο τρόπο: δηλαδή θα πρέπει να μπαίνετε πάντα μέσω του προφίλ σας αρχικά. Έπειτα να καταχωρείτε τα προϊόντα σας και να κάνετε ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. Αφού θα έχετε επιλέξει τρόπο πληρωμής και αποστολής, θα πρέπει να επιλέξετε πάνω δεξιά εκεί που δείχνει το καλάθι σας, να μπείτε μέσα εκεί που λέει δείτε το καλάθι σας και εκεί ακριβώς κάτω από το πεδίο του εκπτωτικού κωδικού θα σας λέει 2happy meter. Εκεί λοιπόν θα σας αναφέρει τους πόντους που έχετε συλλέξει και θα πρέπει να επιλέξετε το κουπόνι που θέλετε να εξαργυρώσετε. Κατά την τελική ολοκλήρωση της παραγγελίας σας θα γίνει η εξαργύρωση του ποσού που αντιστοιχεί στους πόντους σας.
https://www.2happy.gr/el/2happy-meter
Στη διάθεσή σας!
2happy Customer Service Team