Σύνδεση στο λογαριασμό σας
Εισάγετε το email και τον κωδικό σας για να συνδεθείτε.
i

Άκυρο email ή κωδικός πρόσβασης. Παρακαλούμε δοκιμάστε ξανά

Δημιουργία νέου λογαριασμού
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 49€.
3 ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗΣ ΚΑΡΤΑΣ
BRONZE WINNER E-VOLUTION AWARDS 2024
ΒΡΕΣ ΜΑΣ ΕΔΩ!
ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΚΑΙ ΣΑΒΒΑΤΟ ΚΑΤΟΠΙΝ ΣΥΝΕΝΝΟΗΣΗΣ.
{{order.total_quantity}}
ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΜΟΥ!
ΕΧΕΤΕ 1 ΠΡΟΪΟΝ
ΕΧΕΤΕ {{order.total_quantity}} ΠΡΟΪΟΝΤΑ
{{item.category}}
{{item.quantity}}
ΧΑΜ. ΤΙΜΗ 30 ΗΜ. {{ item.price }}
{{ item.discounted_price }}
Προσθέστε προϊόντα αξίας {{order.free_shipping_remaining_cost}} για Δωρεάν Μεταφορικά

2happy Experts!

Στείλτε μας την δική σας ερώτηση και ένας ειδικός θα σας απαντήσει άμεσα.

Καλησπέρα σας. Θα ήθελα να ρωτήσω παρακαλώ ποιο από τα στερεά σαμπουάν της macrovita (σαπούνια) πρέπει να πάρω για τον γιο μου που είναι αθλητής και λούζει τα μαλλιά του κάθε μέρα;Είναι 15 ετών και έχει και λίγη πιτυρίδα η ξηροδερμία ενίοτε.Θελω κάτι ήπιο γιατί αναγκαστικά λούζεται κάθε μέρα και δεν θέλω να αδυνατίσουν τα μαλλιά του η να πέσουν παρόλο που δεν έχει τέτοια δείγματα η κληρονομικότητα. Ευχαριστώ.
από Marina 24 Απριλίου 2024 22:29

Απάντηση:

Καλησπέρα σας! Για την περίπτωση που μας περιγράφετε δείτε παρακαλώ το παρακάτω προιόν :

Macrovita Shampoo Bar Στερεό Σαμπουάν Honey κατά της ξηροδερμίας 80g.

Κωδικός 5200316333204

Επίσης μπορείτε να κοιτάξετε και τα παρακάτω :

Macrovita Shampoo Bar Στερεό Σαμπουάν Camomile για το Ευαίσθητο Τριχωτό 80g.

Κωδικός 5200316333211

Macrovita Shampoo Bar Στερεό Σαμποάν White tea Κατά της Τριχόπτωσης 80g.

Κωδικός 5200316333235

Macrovita Shampoo Bar Στερεό Pomegranate για Λεπτά & Αδύναμα Μαλλιά 80g.

Κωδικός 5200316333174

Στη διάθεσή σας!

2happy Customer Service Team

 

Καλημέρα σας! Ήθελα να ρωτήσω εάν υπάρχουν διαθέσιμα δύο προϊόντα για παραλαβή σήμερα το απόγευμα από το κατάστημα. ΚΩΔ. 5202888222436 & ΚΩΔ. 5202888222375
από Ράγγα Χριστίνα 23 Απριλίου 2024 09:38

Απάντηση:

Καλημέρα σας!

Τα προιόντα με τις τιμές που βλέπετε στο site μας δεν είναι ετοιμοπαράδοτα σε αυτή την τιμή . Αυτή η τιμή αφορά αποκλειστικά ηλεκτρονική ή τηλεφωνική καταχώρηση παραγγελίας κι έρχεστε να παραλάβετε από το φυσικό φαρμακείο κατόπιν δικής μας ενημέρωσης ότι η παραγγελία σας έχει ετοιμαστεί και βρίσκεται στο κατάστημα προς παραλαβή και σε καμία περίπτωση αυθημερόν . Τα ετοιμοπαράδοτα προιόντα του φυσικού φαρμακείου είναι σε διαφορετική τιμή . Παραμένουμε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε πληροφορία ή διευκρίνιση . 

Σας ευχαριστούμε!

2happy Customer Service Team

Το extra slim drain body .μπορεί να επηρεάσει την αρτηριακή πίεση..?(μείωση)?
από Ειλικρινής 19 Απριλίου 2024 14:00

Απάντηση:

Καλησπέρα σας!

Όχι δεν υπάρχουν ενδείξεις ότι αυτό το σκεύασμα επηρεάζει την αρτηριακή πίεση .

Στη διάθεσή σας!

2happy Customer Service Team

hello.ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΠΩΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΤΑ HAPPY POINTS MOY ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΕΚΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΙ?
από ΣΑΒΒΑΣ 18 Απριλίου 2024 19:38

Απάντηση:

Καλησπέρα σας!

Παρακαλώ διαβάστε το παρακάτω σχετικά με το πώς λειτουργεί το σύστημα συλλογής κι εξαργύρωσης πόντων :

: κάνετε αρχικά την εγγραφή σας τοποθετώντας το μειλ σας και έναν προσωπικό σας κωδικό πρόσβασης. Στην συνέχεια θα πρέπει να κάνετε κανονικά τις παραγγελίες σας και να συλλέγετε πόντους. Οι πόντοι πάνε αθροιστικά. Στους 2500 θα έχετε έκπτωση 1 ευρώ, στους 7500 θα έχετε έκπτωση 5 ευρώ και στους 10000 θα έχετε έκπτωση 10 ευρώ. Η εξαργύρωση μπορεί να γίνει με έναν συγκεκριμένο τρόπο: δηλαδή θα πρέπει να μπαίνετε πάντα μέσω του προφίλ σας αρχικά. Έπειτα να καταχωρείτε τα προϊόντα σας και να κάνετε ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. Αφού θα έχετε επιλέξει τρόπο πληρωμής και αποστολής, θα πρέπει να επιλέξετε πάνω δεξιά εκεί που δείχνει το καλάθι σας, να μπείτε μέσα εκεί που λέει δείτε το καλάθι σας και εκεί ακριβώς κάτω από το πεδίο του εκπτωτικού κωδικού θα σας λέει 2happy meter. Εκεί λοιπόν θα σας αναφέρει τους πόντους που έχετε συλλέξει και θα πρέπει να επιλέξετε το κουπόνι που θέλετε να εξαργυρώσετε. Κατά την τελική ολοκλήρωση της παραγγελίας σας θα γίνει η εξαργύρωση του ποσού που αντιστοιχεί στους πόντους σας.

https://www.2happy.gr/el/2happy-meter

 

Στη διάθεσή σας!

2happy Customer Service Team

,καλησπέρα αγόρασα το anacaps reactiv και στο κουτί γράφει ότι δεν έχει άδεια κυκλοφορίας από τον ΕΟΦ ...επειδή είναι πόσιμο υπάρχει κάποια έστω μικρή επικινδυνότητα ? Στο σάιτ δεν αναφέρεται κάτι τέτοιο ....6983944262 ευχαριστώ
από Tzoan 18 Απριλίου 2024 11:58

Απάντηση:

Καλησπέρα σας!

Σχετικά με τα συμπληρώματα διατροφής , αυτά δεν έχουν γενικά άδεια από τον ΕΟΦ . Άδεια έχουν μόνο το φάρμακα που δε διακινούνται ούτως ή άλλως στο ηλεκτρονικό εμπόριο υπάρχουν μόνο στα φαρμακεία . Τα συμπληρώματα διατροφής γενικά δεν παρουσιάζουν παρενέργειες εκτός εξαιρετικών περιπτώσεων ή αλλεργίας οπότε καλύτερα να συμβουλευτείτε το γιατρό σας . Παραμένουμε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε πληροφορία . 

2happy Customer Service Team

Καλησπέρα σας στην παραγγελία Μεταξά Ευαγγελία με ημερομηνία 17/4 έβαλα λάθος email, ως εκ τούτου δεν έχω εικόνα της παραγγελίας...
από Eua 18 Απριλίου 2024 11:41

Απάντηση:

Καλησπέρα σας!

Επειδή δυσκολευόμαστε να εντοπίσουμε την παραγγελία σας ειδικά εάν έχει κάποιο στοιχείο καταχωρημένο λάθος μπορείτε να μας στείλετε ένα αριθμό κινητού τηλεφώνου όπου έχετε καταχωρημένο ή εάν έχετε ένα κωδικό παραγγελίας ? Παραμένουμε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε πληροφορία . 

Σας ευχαριστούμε!

2happy Customer Service Team

Μόλις έκανα μια παραγγελία 2 φορές. Με πηγαίνει στο περιβάλλον της τράπεζας, πατάω επιβεβαίωση της πληρωμής, αλλά το ποσό δεν δεσμεύεται. Η παραγγελία μου έγινε;
από Πάνος 17 Απριλίου 2024 12:35

Απάντηση:

Καλησπέρα σας!

Σχετικά με την ερώτησή σας , εφόσον δεν υπάρχει δέσμευση ποσού στο σύστημα όπως το βλέπετε σημαίνει ότι δεν έχει καταχωρηθεί κι ολοκληρωθεί παραγγελία . Εμείς δεν καταφέραμε να βρούμε κάποια καταχωρημένη παραγγελία στο mail επικοινωνίας που βλέπουμε . Για να ολοκληρωθεί η παραγγελία σας θα πρέπει αφού πατήσετε ολοκλήρωση και διευθετηθεί η πληρωμή εφόσον είστε με προπληρωμή , να βγει ένδειξη χωρίς να μετακινηθείτε από την ιστοσελίδα ότι η παραγγελία ολοκληρώθηκε επιτυχώς κι έχει πάρει ένα συγκεκριμένο αριθμό . Σε αυτή την περίπτωση θα έχει καταχωρηθεί παραγγελία . Για οποιαδήποτε πληροφορία παραμένουμε στη διάθεσή σας . 

Σας ευχαριστούμε!

2happy Customer Service Team

Έκανα μια παραγγελία την Κυριακή για παραλαβή με box now και ακόμα δεν έχω κάποια ενημέρωση για την παραγγελία. Παρακαλώ ενημερώστε με. Κωδικός Παραγγελίας: 3209385Q9E3
από Αλεξανδρα 16 Απριλίου 2024 09:54

Απάντηση:

Καλησπέρα σας!

Για κα Κόλλια Αλεξάνδρα η παραγγελία σας έχει ετοιμαστεί κι έχει μπει σε πορεία διακίνησης με τη box now . Έχει δρομολογηθεί η πορεία παράδοσης , αναμένετε να σας έρθει το pin με μήνυμα στο κινητό για να παραλάβετε το δέμα σας από τη θυρίδα . Παραμένουμε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε πληροφορία . 

Σας ευχαριστούμε!

2happy Customer Service Team

Καλησπέρα, Να ρωτήσω παρακαλώ . Έχω ξαναπαραγγειλει τα ψηφιακά τεστ ωορρηξίας αλλά έχω μπερδευτεί. Την προηγούμενη φορά στις 16:00 το μεσημέρι ήταν αρνητικό, ενώ στις 19:00 θετικό. Στις 8 την επόμενη μέρα το πρωί αρνητικό. Τι σημαίνει; ότι μέσα στο τόσο σύντομο διάστημα έγινε η ωορρηξία κ πλέον από τις 8 το πρωί δεν ήμουν γόνιμη;
από Ειρήνη 16 Απριλίου 2024 01:16

Απάντηση:

Καλησπέρα σας!

Σχετικά με την ερώτησή  σας θα πρέπει να συμβουλευτείτε το γιατρό σας .

Στη διάθεσή σας!

2 happy Cusotmer Service Team

 

Καλησπέρα σας! Συμπλήρωσα το όριο πόντων και δικαιούμαι 10€ έκπτωση. Πως μπορώ να την λάβω? Σας ευχαριστώ, Π.Σκορδάς
από PETROS 14 Απριλίου 2024 14:47

Απάντηση:

Καλησπέρα σας!

Παρακαλώ διαβάστε το παρακάτω σχετικά με συλλογή κι εξαργύρωση πόντων :

κάνετε αρχικά την εγγραφή σας τοποθετώντας το μειλ σας και έναν προσωπικό σας κωδικό πρόσβασης. Στην συνέχεια θα πρέπει να κάνετε κανονικά τις παραγγελίες σας και να συλλέγετε πόντους. Οι πόντοι πάνε αθροιστικά. Στους 2500 θα έχετε έκπτωση 1 ευρώ, στους 7500 θα έχετε έκπτωση 5 ευρώ και στους 10000 θα έχετε έκπτωση 10 ευρώ. Η εξαργύρωση μπορεί να γίνει με έναν συγκεκριμένο τρόπο: δηλαδή θα πρέπει να μπαίνετε πάντα μέσω του προφίλ σας αρχικά. Έπειτα να καταχωρείτε τα προϊόντα σας και να κάνετε ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. Αφού θα έχετε επιλέξει τρόπο πληρωμής και αποστολής, θα πρέπει να επιλέξετε πάνω δεξιά εκεί που δείχνει το καλάθι σας, να μπείτε μέσα εκεί που λέει δείτε το καλάθι σας και εκεί ακριβώς κάτω από το πεδίο του εκπτωτικού κωδικού θα σας λέει 2happy meter. Εκεί λοιπόν θα σας αναφέρει τους πόντους που έχετε συλλέξει και θα πρέπει να επιλέξετε το κουπόνι που θέλετε να εξαργυρώσετε. Κατά την τελική ολοκλήρωση της παραγγελίας σας θα γίνει η εξαργύρωση του ποσού που αντιστοιχεί στους πόντους σας.

https://www.2happy.gr/el/2happy-meter 

Στη διάθεσή σας!

2happy Customer Service Team