Σύνδεση στο λογαριασμό σας
Εισάγετε το email και τον κωδικό σας για να συνδεθείτε.
i

Άκυρο email ή κωδικός πρόσβασης. Παρακαλούμε δοκιμάστε ξανά

Δημιουργία νέου λογαριασμού
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 49€.
3 ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗΣ ΚΑΡΤΑΣ
BRONZE WINNER E-VOLUTION AWARDS 2024
ΒΡΕΣ ΜΑΣ ΕΔΩ!
ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΚΑΙ ΣΑΒΒΑΤΟ ΚΑΤΟΠΙΝ ΣΥΝΕΝΝΟΗΣΗΣ.
{{order.total_quantity}}
ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΜΟΥ!
ΕΧΕΤΕ 1 ΠΡΟΪΟΝ
ΕΧΕΤΕ {{order.total_quantity}} ΠΡΟΪΟΝΤΑ
{{item.category}}
{{item.quantity}}
ΧΑΜ. ΤΙΜΗ 30 ΗΜ. {{ item.price }}
{{ item.discounted_price }}
Προσθέστε προϊόντα αξίας {{order.free_shipping_remaining_cost}} για Δωρεάν Μεταφορικά

2happy Experts!

Στείλτε μας την δική σας ερώτηση και ένας ειδικός θα σας απαντήσει άμεσα.

Το extra slim drain body .μπορεί να επηρεάσει την αρτηριακή πίεση..?(μείωση)?
από Ειλικρινής 19 Απριλίου 2024 14:00

Απάντηση:

Καλησπέρα σας!

Όχι δεν υπάρχουν ενδείξεις ότι αυτό το σκεύασμα επηρεάζει την αρτηριακή πίεση .

Στη διάθεσή σας!

2happy Customer Service Team

hello.ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΠΩΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΤΑ HAPPY POINTS MOY ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΕΚΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΙ?
από ΣΑΒΒΑΣ 18 Απριλίου 2024 19:38

Απάντηση:

Καλησπέρα σας!

Παρακαλώ διαβάστε το παρακάτω σχετικά με το πώς λειτουργεί το σύστημα συλλογής κι εξαργύρωσης πόντων :

: κάνετε αρχικά την εγγραφή σας τοποθετώντας το μειλ σας και έναν προσωπικό σας κωδικό πρόσβασης. Στην συνέχεια θα πρέπει να κάνετε κανονικά τις παραγγελίες σας και να συλλέγετε πόντους. Οι πόντοι πάνε αθροιστικά. Στους 2500 θα έχετε έκπτωση 1 ευρώ, στους 7500 θα έχετε έκπτωση 5 ευρώ και στους 10000 θα έχετε έκπτωση 10 ευρώ. Η εξαργύρωση μπορεί να γίνει με έναν συγκεκριμένο τρόπο: δηλαδή θα πρέπει να μπαίνετε πάντα μέσω του προφίλ σας αρχικά. Έπειτα να καταχωρείτε τα προϊόντα σας και να κάνετε ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. Αφού θα έχετε επιλέξει τρόπο πληρωμής και αποστολής, θα πρέπει να επιλέξετε πάνω δεξιά εκεί που δείχνει το καλάθι σας, να μπείτε μέσα εκεί που λέει δείτε το καλάθι σας και εκεί ακριβώς κάτω από το πεδίο του εκπτωτικού κωδικού θα σας λέει 2happy meter. Εκεί λοιπόν θα σας αναφέρει τους πόντους που έχετε συλλέξει και θα πρέπει να επιλέξετε το κουπόνι που θέλετε να εξαργυρώσετε. Κατά την τελική ολοκλήρωση της παραγγελίας σας θα γίνει η εξαργύρωση του ποσού που αντιστοιχεί στους πόντους σας.

https://www.2happy.gr/el/2happy-meter

 

Στη διάθεσή σας!

2happy Customer Service Team

,καλησπέρα αγόρασα το anacaps reactiv και στο κουτί γράφει ότι δεν έχει άδεια κυκλοφορίας από τον ΕΟΦ ...επειδή είναι πόσιμο υπάρχει κάποια έστω μικρή επικινδυνότητα ? Στο σάιτ δεν αναφέρεται κάτι τέτοιο ....6983944262 ευχαριστώ
από Tzoan 18 Απριλίου 2024 11:58

Απάντηση:

Καλησπέρα σας!

Σχετικά με τα συμπληρώματα διατροφής , αυτά δεν έχουν γενικά άδεια από τον ΕΟΦ . Άδεια έχουν μόνο το φάρμακα που δε διακινούνται ούτως ή άλλως στο ηλεκτρονικό εμπόριο υπάρχουν μόνο στα φαρμακεία . Τα συμπληρώματα διατροφής γενικά δεν παρουσιάζουν παρενέργειες εκτός εξαιρετικών περιπτώσεων ή αλλεργίας οπότε καλύτερα να συμβουλευτείτε το γιατρό σας . Παραμένουμε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε πληροφορία . 

2happy Customer Service Team

Καλησπέρα σας στην παραγγελία Μεταξά Ευαγγελία με ημερομηνία 17/4 έβαλα λάθος email, ως εκ τούτου δεν έχω εικόνα της παραγγελίας...
από Eua 18 Απριλίου 2024 11:41

Απάντηση:

Καλησπέρα σας!

Επειδή δυσκολευόμαστε να εντοπίσουμε την παραγγελία σας ειδικά εάν έχει κάποιο στοιχείο καταχωρημένο λάθος μπορείτε να μας στείλετε ένα αριθμό κινητού τηλεφώνου όπου έχετε καταχωρημένο ή εάν έχετε ένα κωδικό παραγγελίας ? Παραμένουμε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε πληροφορία . 

Σας ευχαριστούμε!

2happy Customer Service Team

Μόλις έκανα μια παραγγελία 2 φορές. Με πηγαίνει στο περιβάλλον της τράπεζας, πατάω επιβεβαίωση της πληρωμής, αλλά το ποσό δεν δεσμεύεται. Η παραγγελία μου έγινε;
από Πάνος 17 Απριλίου 2024 12:35

Απάντηση:

Καλησπέρα σας!

Σχετικά με την ερώτησή σας , εφόσον δεν υπάρχει δέσμευση ποσού στο σύστημα όπως το βλέπετε σημαίνει ότι δεν έχει καταχωρηθεί κι ολοκληρωθεί παραγγελία . Εμείς δεν καταφέραμε να βρούμε κάποια καταχωρημένη παραγγελία στο mail επικοινωνίας που βλέπουμε . Για να ολοκληρωθεί η παραγγελία σας θα πρέπει αφού πατήσετε ολοκλήρωση και διευθετηθεί η πληρωμή εφόσον είστε με προπληρωμή , να βγει ένδειξη χωρίς να μετακινηθείτε από την ιστοσελίδα ότι η παραγγελία ολοκληρώθηκε επιτυχώς κι έχει πάρει ένα συγκεκριμένο αριθμό . Σε αυτή την περίπτωση θα έχει καταχωρηθεί παραγγελία . Για οποιαδήποτε πληροφορία παραμένουμε στη διάθεσή σας . 

Σας ευχαριστούμε!

2happy Customer Service Team

Έκανα μια παραγγελία την Κυριακή για παραλαβή με box now και ακόμα δεν έχω κάποια ενημέρωση για την παραγγελία. Παρακαλώ ενημερώστε με. Κωδικός Παραγγελίας: 3209385Q9E3
από Αλεξανδρα 16 Απριλίου 2024 09:54

Απάντηση:

Καλησπέρα σας!

Για κα Κόλλια Αλεξάνδρα η παραγγελία σας έχει ετοιμαστεί κι έχει μπει σε πορεία διακίνησης με τη box now . Έχει δρομολογηθεί η πορεία παράδοσης , αναμένετε να σας έρθει το pin με μήνυμα στο κινητό για να παραλάβετε το δέμα σας από τη θυρίδα . Παραμένουμε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε πληροφορία . 

Σας ευχαριστούμε!

2happy Customer Service Team

Καλησπέρα, Να ρωτήσω παρακαλώ . Έχω ξαναπαραγγειλει τα ψηφιακά τεστ ωορρηξίας αλλά έχω μπερδευτεί. Την προηγούμενη φορά στις 16:00 το μεσημέρι ήταν αρνητικό, ενώ στις 19:00 θετικό. Στις 8 την επόμενη μέρα το πρωί αρνητικό. Τι σημαίνει; ότι μέσα στο τόσο σύντομο διάστημα έγινε η ωορρηξία κ πλέον από τις 8 το πρωί δεν ήμουν γόνιμη;
από Ειρήνη 16 Απριλίου 2024 01:16

Απάντηση:

Καλησπέρα σας!

Σχετικά με την ερώτησή  σας θα πρέπει να συμβουλευτείτε το γιατρό σας .

Στη διάθεσή σας!

2 happy Cusotmer Service Team

 

Καλησπέρα σας! Συμπλήρωσα το όριο πόντων και δικαιούμαι 10€ έκπτωση. Πως μπορώ να την λάβω? Σας ευχαριστώ, Π.Σκορδάς
από PETROS 14 Απριλίου 2024 14:47

Απάντηση:

Καλησπέρα σας!

Παρακαλώ διαβάστε το παρακάτω σχετικά με συλλογή κι εξαργύρωση πόντων :

κάνετε αρχικά την εγγραφή σας τοποθετώντας το μειλ σας και έναν προσωπικό σας κωδικό πρόσβασης. Στην συνέχεια θα πρέπει να κάνετε κανονικά τις παραγγελίες σας και να συλλέγετε πόντους. Οι πόντοι πάνε αθροιστικά. Στους 2500 θα έχετε έκπτωση 1 ευρώ, στους 7500 θα έχετε έκπτωση 5 ευρώ και στους 10000 θα έχετε έκπτωση 10 ευρώ. Η εξαργύρωση μπορεί να γίνει με έναν συγκεκριμένο τρόπο: δηλαδή θα πρέπει να μπαίνετε πάντα μέσω του προφίλ σας αρχικά. Έπειτα να καταχωρείτε τα προϊόντα σας και να κάνετε ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. Αφού θα έχετε επιλέξει τρόπο πληρωμής και αποστολής, θα πρέπει να επιλέξετε πάνω δεξιά εκεί που δείχνει το καλάθι σας, να μπείτε μέσα εκεί που λέει δείτε το καλάθι σας και εκεί ακριβώς κάτω από το πεδίο του εκπτωτικού κωδικού θα σας λέει 2happy meter. Εκεί λοιπόν θα σας αναφέρει τους πόντους που έχετε συλλέξει και θα πρέπει να επιλέξετε το κουπόνι που θέλετε να εξαργυρώσετε. Κατά την τελική ολοκλήρωση της παραγγελίας σας θα γίνει η εξαργύρωση του ποσού που αντιστοιχεί στους πόντους σας.

https://www.2happy.gr/el/2happy-meter 

Στη διάθεσή σας!

2happy Customer Service Team

Παραγγελία #1959737 (12/04/2024) μέθοδος αποστολής: BOX NOW | Έκανα την παραγγελία 10:47 Παρασκευή πρωί. Είναι 22:20 και δεν έχει γίνει η αποστολή της από το κατάστημα σας. Υποτίθεται πως θα την παραλάβω αύριο. Παρακαλώ ενημερώστε με.
από Κατερίνα 12 Απριλίου 2024 22:24

Απάντηση:

Καλησπέρα σας!

Η παραγγελία σας έχει ετοιμαστεί από την Παρασκευή στην αποθήκη μας κι είναι σε αναμονή παραλαβής από τη box σήμερα πρέπει να την παραλάβει ώστε να μπει σε πορεία διακίνησης και να δρομολογηθεί η παράδοσή της στη θυρίδα . Για οποιαδήποτε πληροφορία παραμένουμε στη διάθεσή σας . 

Σας ευχαριστούμε!

2happy Customer Service Team

 

Παρακαλώ να δημιουργήσετε εικονίδιο έτσι ώστε να παραγγείλει κάποιος στην αγγλική γλώσσα
από Adonis 12 Απριλίου 2024 15:58

Απάντηση:

Καλησπέρα σας!

Σας ευχαριστούμε πολύ για το σχόλιό σας!Μας βοηθάει να γίνουμε καλύτεροι!Θα ληφθεί σοβαρά υπόψη για τη διευκόλυνση των αγορών σας από το site μας . 

Στη διάθεσή σας!

2happy Customer Service Team